domingo, 15 de mayo de 2011

Benvinguts / Bienvenidos

Hola a tots i a totes.


Us dono la benvinguda a aquest nou blog on aniré relatant tota les aventures que viuré (anècdotes, vivències, experiències, fotos, etc) fent a peu els 1200kms que separen Cerdanyola del vallés (Barcelona) i Fisterra (Galicia) . Aquest projecte està dedicat a la meva mare la Pilar, que va patir la PSP.

Amb aquest repte pesonal totalment altruïsta i sense ànim de lucre vull donar veu i explicar a la gent la malaltía de la Paràlisi Supranuclear Progressiva per tots els pobles per on passi durant el camí de Sant Jaume i fer un homenatge a tots els malats i familiars que pateixen, directa o indirectament, aquesta cruel i minoritària malaltia.

La cura de la Paràlisi Supranuclear Progressiva de moment es una Utopía, esperem que tard o d'hora es trobi alguna solució mèdica que permeti als malalts tenir una vida més digna.

Hola a tod@s.

Os doy la bienvenida a este nuevo blog donde iré relatando todas las aventuras que viviré (anécdotas, vivencias, experiencias, fotos, etc.) caminando los 1200kms que separan Cerdanyola del Vallès (Barcelona) y Fisterra (Galicia). Este proyecto está dedicado a mi madre, Pilar, que enfermó de PSP.

Con este reto personal totalmente altruista y sin ánimo de lucro quiero dar a conocer y explicar a la gente la enfermedad de la Parálisis Supranuclear Progresiva por todos los pueblos por donde pase durante el Camino de Santiago y hacer un sentido homenaje a todos los enfermos y familiares que padecen, directa o indirectamente esta cruel y minoritaria enfermedad.

La cura de la Parálisis Supranuclear Progresiva de momento es una Utopía, esperemos que tarde o temprano se encuentre una solución médica que permita a los enfermos tener una vida más digna y llevadera.

UTOPÍA de E. Galiano


Ella estaba en el horizonte.
Me acerqué dos pasos,
ella se aleja dos pasos.
Caminó dos pasos y
el horizonte se corre
diez pasos más allá.
Por mucho que yo camime
nunca lo alcanzaré
¿Para qué sirve la utopía?
Para eso sirve: para caminar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario