lunes, 23 de mayo de 2011

Excursió memorable per beneir el peregrí LLuis. / Excursión memorable para bendecir al peregrino LLuis.

UN DELS MILLORS REGALS QUE HE TINGUT MAI.


Ahir diumenge 22 de Maig va ser un dia radiant per tot, un dia extraordinari on va haver-hi una química molt especial, molta emoció continguda, un regal caigut del cel, EL Jordi, la Mar, la Berta, el Pol, la Cristina, la Lidia, la Mª Angeles, el Pedro (Perico), la Laura, el Daniel, El carlos, la Aida, L'altre Laura, La marisa, la Isa i la Montse. Tots vosaltres, sols faltaba la Isabel Villar, que per raons de malestar no va poder venir, veu estar un gran exemple a seguir, magics, fiels company que un sempre espera, un es queda sense paraules de tot el que em veu donar ahir, on el sol ens va iluminar perfectament per seguir la senda de la nostra amistat. Va ser un gran dia, un dels millors regals que he tingut mai, TOTS VOSALTRES, us portaré sempre en el meu cor, on vagi, per mí sou totes alluances, uns grans companys. Ara sí que tinc necessitats de començar la meva aventura, les vostres forces són les que necessitava per començar a disfrutar de tot moment d'aquest camí que emprenc amb tanta ilusió, que quant tingui moments dificils durant els 1200km, pensaré molt amb vosaltres, sereu la medicina perfecta per tirar endavant. Un dia perfecte que espero i desitjo sigui el resultat de una relació d'amistat que no vull perdre mai, sou uns perfectes companys en tot, no hi han més paraules. A tots vosaltres us estimo.


Totes les fotos que em fet, el detall de la poesía, la sensibilitat, el companyerisme, etc, etc, sempre el recordaré com UN DELS MILLORS REGALS QUE HE TINGUT MAI.
Ahir a la tarda vaig pensar molt de tot el que em passat aquest dia impresionant, espero repetir moltes altres vegades amb una gent perfecte.


Gracies i una abraçada a tots vosaltres.


LLuis Carbonell.



UNO DE LOS MEJORES REGALOS QUE HE TENIDO NUNCA.
Ayer domingo 22 de Mayo fue un día radiante por todo, un día extraordinario donde hubo una química muy especial, mucha emoción contenida, un regalo caído del cielo, EL Jordi, la Mar, la Berta, el Pol, la Cristina , la Lidia, la M ª Ángeles, el Pedro (Perico), la Laura, el Daniel, el Carlos, la Aida, la otra Laura, La marisa, la Isa y la Montse. Todos vosotros, sólo faltaba Isabel
Villar, que por razones de malestar no pudo venir, fuisteis un gran ejemplo a seguir, mágicos, fieles compañero que uno siempre espera, uno se queda sin palabras de todo lo que me disteis ayer, donde el sol nos iluminó perfectamente para seguir la senda de nuestra amistad.


Fue un gran día, uno de los mejores regalos quehe tenido nunca, TODOS VOSOTROS, os llevaré siempre en mi corazón, donde vaya, para mí sois todas unos grandes compañeros. Ahora sí que tengo necesidades de empezar mi aventura, vuestras fuerzas son las que necesitaba para empezar a disfrutar de todo momento de este camino que empezaré con tanta ilusión, que en cuanto tenga momentos difíciles durante los 1200km, pensaré mucho con vosotros, seréis la medicina perfecta para salir adelante. Un día perfecto que espero y deseo
sea el resultado de una relación de amistad que no quiero perder nunca, sois unos perfectos compañeros en todo, no hay más palabras. A todos vosotros os quiero.
Todas las fotos que hemos hecho, el detalle de la poesía,la sensibilidad, el compañerismo, etc, etc, siempre lo recordaré como UNO DE LOS MEJORES REGALOS QUE HE TENIDO NUNCA.


Ayer por la tarde pensé mucho de todo lo que me pasado este día impresionante, espero repetir muchas veces con una gente perfecta.


Gracias y un abrazo a todos vosotros.


Lluis carbonell.



No hay comentarios:

Publicar un comentario