lunes, 4 de julio de 2011

DIA DE DESCANS A LOGROÑO

DIA RADIANT

Aquest matí he fet la tercera parada a Logroño per tornar a descansar i agafar noves forçes per encarar un altre tram del Camino de Santiago que em portarà durant 5 dies i 120km a Burgos on tornaré a fer un altre descans, ja a la comunitat de Castella i Lleó. Un nou camí on obre les portes al Camino Real que els seus peregrins han fet algún cop des de Roncesvalles fins a Santiago de Compostela.
El tram del camino Frances té una llargada de 690km on podré, si tot va bé, complir una nova fita, arribar a la capital de l'Apòstol Santiago i celebra-ho molt i dedicar-ho a tots vosaltres. Un camí ple de nous peregrins, conèixer altres nacionalitats, noves vivències i experiències, crec que serà molt interessant, espero trobar la mateixa resposta amb el meu projecte per portar a la gent que em trobi la veu de tots els malalts del PSP, de moment com ja sabeu, el resultat está sent més que positiu.

Aquest matí ens hem llevat a una hora totalment diferent, a les 9 del matí, estem hospedats a la universitat de Logroño a la residencia d'estudiants d'aquesta ciutat, estem molt tranquils ja que aquí no hi ha gens de peregrins i els estudiants estan tots de vacances.

Demà ja canvia totalment de panorama respecte a l'hospedatge, trobar alberg serà una aventura de cues i de gent, penseu que la majoría de peregrins fan el seu Camino durant aquesta època massivament, el millor es arribar aviat per agafar el millor alberg, la majoría de gent sempre arriben a partir del mitgdia (14 hores), ens tocará aixecar-nos aviat com els anteriors dies.

A les 11h hem anat a la direcció de la redacció del diari de La Rioja i de la TVR, es el primer cop des de que estic portant a terme el meu projecte que m'han enviat a una televisió pública, m'ha enviat la Sandra Carmona de Punto Radio, locutora del programa Protagonistas ven conegut per molts oients de tot Espanya, el missatge es "SEGURO QUE TE TRATARAN MUY BIEN", això realment arriba molt al fons. Hem entrat i de seguida m'ha atés el Javier Agost i m'ha explicat que fariem una gravació d'un reportatge per un magazine de la televisió de La Rioja per explicar el meu projecte a tothom, OOOOOOOOOOOHHHHHH!!!!!!!, tampoc no ha descartat que també pugui sortir al diari La Rioja, pero a mí qualsevol cosa ja m'ha està bé, a aquestes alçades tot es important. M'ha presentat la Sandra Martinez, del programa d'estiu (TINTO DE VERANO), no em vull equivocar, a més dóna la coincidencia que avui começa la nova temporada, a partir de les 21hores d'avui estarem expectants, pero ja m'ha dit ella que m'enviaría un email per avisar-me del dia i altres coses.

Càmera en má, hem sortit al carrer i vinga 1,2,3 (GRABANDO), realment han sigut 10 minuts que han passat a una veloçitat de vertígen, jo molt relaxat i molt bé, crec que una vegada que superes la por escènica, tot es més fluid, encara recordo la Montse que quant ja portava un temps amb el teatre finalment va aconsseguir treure's la por, a mí m'ha passat el mateix, he estat molt relaxat. He sortit d'allà amb una sensació de feina ben feta, que bé que no tinc que donar explicacions a ningú! espero i desitjo que això arribi a l'associació catalana del Parkinson per passa'ls-hi per la cara tot lo bé que està sortint el meu projecte, això va dedicat al senyors d'aquesta impresentable associació.

He anat a un locutori a escoltar l'entrevista de Punto Radio La Rioja, jopé! com me he posat d'emocionat al sentir l'entrevista del passat divendres 1 de Juliol, m'he sentit molt orgullós de tot plegat i he pensat molt amb la meva mare "La Pilar", ella segur que avui li ha arribat aquesta emoció del seu fill.

Gràcies un altre cop a la Sandra Carmona i també donar un especial afecte i agraïments a TVR i al Diari La Rioja, al Javier Agost i la Sandra Martinez per donar suport al meu projecte, avui encara es més important aquest projecte que segur que tots els seus malalts i els seus familiars que on estiguin, seríen molt feliços.

Demà etapa 21 (LOGROÑO - NÁJERA de 29km), fins a Burgos.
Pararem per Santo Domingo de la Calzada, Agés, Belorado fins arribar a Burgos el proper dissabte on farem un altra aturada d'un día.

-------------------------------------------------------------------

DÍA RADIANTE

Esta mañana he hecho mi tercera parada en Logroño para volver a descansar y coger nuevas fuerzas y encarar otro tramo del Camino de Santiago que me llevará durante 5 días y 120km a Burgos, donde volveré a hacer otro descanso, ya en la comunidad de Castilla y León. Un nuevo camino donde abre las puertas el Camino Real que sus peregrinos han hecho alguna vez desde Roncesvalles hasta Santiago de Compostela.
El tramo del camino Frances tiene una longitud de 690km donde podré, si todo va bien, cumplir un nuevo hito, llegar a la capital del Apóstol Santiago y celebrarlo mucho y dedicarlo a todos vosotros. Un camino lleno de nuevos peregrinos, conocer otras nacionalidades, nuevas vivencias y experiencias, creo que será muy interesante, espero encontrar la misma respuesta con mi proyecto para llevar a la gente la voz de todos los enfermos del PSP, de momento como ya sabéis, el resultado está siendo más que positivo.

Esta mañana nos hemos levantado a una hora totalmente diferente, a las 9 de la mañana, estamos hospedados en la universidad de Logroño en la residencia de estudiantes de esta ciudad, estamos muy tranquilos ya que aquí no hay nada de peregrinos y los estudiantes están todos de vacaciones.

Mañana ya cambia totalmente de panorama respecto al hospedaje, encontrar albergue será una aventura de colas y de gente, pensad que la mayoría de peregrinos hacen su Camino durante esta época masivamente, lo mejor es llegar pronto para coger el mejor albergue, la mayoría de gente siempre llegan a partir del mediodía (14 horas), nos tocará levantarnos pronto como en los anteriores días.

A las 11h hemos ido a la dirección de la redacción del diario de La Rioja y de la TVR, es la primera vez desde que estoy llevando a cabo mi proyecto que me han enviado a una televisión pública, me ha enviado la
Sandra Carmona de Punto Radio, locutora del programa Protagonistas, conocido por muchos oyentes de toda España, el mensaje és "SEGURO QUE TE TRATO MUY BIEN", esto realmente llega muy al fondo.
Hemos entrado y enseguida me ha recibido Javier Agost y me ha explicado que haríamos la grabación de un reportaje para un magazine de la televisión de La Rioja, explicando mi proyecto a todos, ¡¡¡¡¡¡¡OOOOOOOOOOOHHHHHH !!!!!!! , tampoco ha descartado que también pueda salir en el diario La Rioja, pero a mí cualquier cosa ya me está bien, a estas alturas todo es importante. Me ha presentado a Sandra Martinez, del programa de verano TINTO DE VERANO, no me quiero equivocar, además da la coincidencia que hoy empieza la nueva temporada, a partir de las 21 horas de hoy, estaremos expectantes, pero ya le he dicho que me envíe un email para avisarme del día y otras cosas.

Cámara en mano, hemos salido a la calle y venga 1,2,3 (GRABANDO), realmente han sido 10 minutos que han pasado a una velocidad de vértigo, yo muy relajado y muy bien, creo que una vez que superas el miedo escénico, todo es más fluido.
Aún recuerdo a Montse cuando ya llevaba un tiempo con el teatro, finalmente consiguió quitarse el miedo, a mí me ha pasado lo mismo, he estado muy relajado. He salido de allí con una sensación de trabajo bien hecho, ¡que bien que no tengo que dar explicaciones a nadie! espero y deseo que esto llegue a oídos de la asociación catalana del Parkinson para pasarles por la cara todo lo bien que está saliendo mi proyecto, esto va dedicado a los señores de esta impresentable asociación.

He ido a un locutorio a escuchar la entrevista de Punto Radio La Rioja, ¡Jope! como me he emocionado al oír la entrevista grabada para Protagonistas, me he sentido muy orgulloso de todo ello y he pensado mucho con mi madre "Pilar", ella seguro que hoy le ha llegado esta emoción de su hijo.

Gracias de nuevo a Sandra Carmona y también dar un gran abrazo y agradecimientos a TVR y a el Diario La Rioja, a Javier Agost y a Sandra Martinez por apoyar mi proyecto, hoy todavía es más importante, seguro que todos los enfermos y sus familiares estésn donde estén, serán muy felices.

Mañana 21 etapa (LOGROÑO - NÁJERA de 29km), hasta Burgos.
Pararemos por Santo Domingo de la Calzada, Ages, Belorado hasta llegar a Burgos el próximo sábado donde haremos otro parón de un día.






No hay comentarios:

Publicar un comentario