sábado, 18 de junio de 2011

Etapa 6: Lleida - Alcarràs (14 kms) / Etapa 7: Alcarràs - Fraga (17 kms)







LO SEGRE EL GRAN ALIAT / LO SEGRE EL GRAN ALIADO
Ja podem dir que ja queda menys per arribar a Saragossa, el nostre segon objectiu, esperant amb impaciència dilluns quan començarem el meu pas pels Monegros en 3 etapes ( 26km, 22km i 37km) 85km de soletat. He sortit a les 9 del matí de l'alberg de Lleida pero abans comentar que ahir a la nit davant del alberg es celebrava la festa de final de curs d'una escola desde les 20 hores fins a les 23:30 hores, no vaig poder dormir gens bé pel soroll de la música que no parava de pujar, desde la meva habitació era imposible tancar els ulls a més portava els taps i igualment s'ha sentía la música, portava un cabreig. A les 23.30 tot es va normalitzar, després de sortir de Lleida hem seguit el curs del Segre, la calor era insistent, pero un cop sortit de la ciutat s'ha regirat un ventet que venia del riu, armonia pura entre el ser humà i la natura, com si l'esperit de l'aigua no em deixés que passés calor, un gran aliat durant els primers 8 km vem bé fins a la població de Butsenit a 5 km de Alcarrás.

En els primers kilòmetres, m'he trobat a un pagés que al veure'm m'ha desitjat sort i ell esclar m'ha començat a recitar la poesia de l'Antonio Machado que tothom coneixem, oh quina sensació més agradable juntament amb Lo Segre!

A la meitat del camí s'ha parat un xicot que venía de fer el camí de Sant Jaume amb BTT i no amb bici de carretera, em parlat una estona, l'hi explicat el perquè estic fent el camí i seguidament s'ha volgut unir el meu projecte i s'ha fet una foto amb la lona, que guapo, m'ha agradat molt. He arribat a Butsenit, poblet molt petit i després de 5 km ja hem arribat a Alcarrés No veieu la quantitat de gent de color que hi ha a la població, tots gent de l'Àfrica per ajudar a la recollida de fruita d'aquí Lleida. Hem trucat a la policia local per informació del alberg de peregrins, en veritat no existeix cap, pero es pot fer nit a on viuen els inmigrans africans, m'han donat les claus i em anat a 1 km, on hi han unes cases prefabricades, allà s'ospeden aquesta gent, estan totalment equipades. La noia que controla la gent m'ha demanat el meu DNI per tenir control de qui dorm aquí, m'ha donat una casa per mí sol, quin luxe i per la patilla, això de ser peregrí no está gens malament, sols desitjo aquesta nit menjar pasta,pasta i pasta.

--------------------------------

Ya podemos decir que ya queda menos para llegar a Zaragoza nuestro segundo objectivo esperando con impaciencia el lunes cuando empezaremos realmente el paso por Los Monegros en 3 etapas ( 26km, 22km i 37km) 85 km de soledad. he salido a las 9 de la mañana del albergue de Lleida pero antes comentar que ayer delante del albergue se celebrava la fiesta de final de curso de una escuela, desde las 20horas hasta las 23:30horas, no pude dormir nada bien por el sonido de la música que no parava de aumentar, desde mi habitación era imposible cerrar los ojos, a más llevaba los tapones en los oidos pero igualmente se oia la música, llevaba un cabreo. A las 23:30 todo se normalizó, despúes de salir de Lleida hemos seguido el curso del rio Segre,la calor insistente, pero una vez hemos salido de la ciudad se ha empezado un viento que venia del rio, armonia pura entre el ser humano y la naturaleza, como si el espiritu del agua no me dejara pasar calor, un gran aliado durante los primeros 8km hasta la población de Butsenit a 5 km de Alcarras.

En los primeros km, me encontrado con un payes que al verme me ha deseado buna suerte i el claro me a comenzado a recitar el poema de Antonio machado que todo el mundo conoce, oh que sensación más agradable juntamente con lo del Segre.

A la mitad del camino se ha parado un chico que iba haciendo el camino de santiago con BTT, no con bicicleta de carretera que es lo normal, hemos estado hablando y yo le explicado el porqué estoy haciendo el camino, seguidamente se ha querido unirse a mi proyecto y se ha hecho una foto con la lona, que chulo, me ha gustado mucho. Hemos llegado al pueblo de Butsenit, un pueblo pequeño y despúes de 5km hemos llegado a Alcarras, no veas la cantidad de gente de color que hay, por todas partes todos gente del Africa para ayudar a la recogida de la fruta en tiempo de bendímia aquí en Lleida, hemos llamado a la policia local para que me informasen del albergue de peregrinos, realmente aquí no exíste ninguno, pero se puede hacer noche en los sitios donde esta gente duermen, unos barracones prefabricados muy bien acondicionados, tienen de todo lo esencial para poder albergarlos. La chica que está me a pedido el DNI para tener un control de la gente que entra y sale, me ha dado un barracon para mí solo, que lujo y a más por la patilla sin ningún coste, ésto de ser pelegrino no está nada mal solo espero está noche comer pasta, pasta i pasta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario