miércoles, 22 de junio de 2011

Etapa 11: Pina de Ebro - Fuentes de Ebro (11 kms)

23/06/2011


DIA DE TRÀMITS (Tram fet en 2 hores i 2 minuts)

Aquest matí farem l'etapa més curta de tot el camí de Sant Jaume, d'11 kms, ja que ahir vem fer un bon tram i per encarar l'última etapa abans d'arribar a Saragossa, volem relaxar-nos i disfrutar del dia d'avui. Ahir vem compartir amb l'Aureli, l'Engràcia, i en Dani un sopar de germanor ja que la parella de Caldes no la tornarem a veure fins potser Saragossa o Logroño. Demà ells dos faràn nit a Burgo de Ebro i nosaltres a Fuentes de Ebro. Em sentiré trist ja que em rigut molt aquests 4 dies, disfrutant de molt bona companyia. Que tingueu un molt bon camí companys!

Em sortit a les 8AM de l'hostal. Hem descansat moltíssim. Ahir ens van avisar els de l'hostal que haviem d'anar en compte amb la mosca negre, un insecte que està fent molts estralls a la gent de la zona. La seva picada és extrema i s'infecta molt, pots anar a parar directamente a urgències d'un hospital. Vinga, repel·lent a dojo, de peus al cap. Fotía una olor molt penetrant "eau de mosquit".

Sortim de Pina de Ebro i atravessem per un pont el riu Ebre, impressionant els seu caudal, és molt fort i baixa molt ràpid. Ens em apartat de la carretera i ja em agafat una pista de terra fins a Fuentes de Ebro, tot fent els 11 kilòmetres. Vies de tren, rectes llargues, l'Ave....i ja sóm a Fuentes de Ebro. Pim-Pam, en un moment arribem al poble i em truca el Dani i m'informa que ja està a l'hostal Texas. Aquí compartiré habitació amb ell, molt bona elecció ja que el preu es molt més econòmic.

Al migdia, ens em apropat a l'ajuntament i m'ha rebut "LA ALCALDESAAAAAAAAAAA"...que guai!!!! em estat al seu despatx i m'ha donat el seu temps, 15 minuts per explicar el meu projecte. Ha escoltat fantàsticament i ens em fet una foto amb la lona del projecte. Ei, ei...sortim amb les banderes institucionals del poble i un quadre del rei al-fons. Estic molt content, per fí hem fet la primera visita oficial a un alcalde. Moltes gràcies per donar-me el seu temps.

Aquesta tarda he explicat també el meu projecte a la gent de l'hostal Texas i em descansat perquè demà ens espera la última etapa d'aquesta segona fase del camí de Sant Jaume, tornaré a veure la Montse que viatja a Saragossa per celebrar amb mí Sant Joan amb les coques que porta, ñam,ñam....quines ganes!!!

---------------------

DÍA DE TRÁMITES

Esta mañana haremos la etapa más corta de todo el Camino de Santiago, de 11 kms, ya que ayer hicimos un buen tramo y para encarar la última etapa antes de llegar a Zaragoza, queremos relajarnos y disfrutar del día de hoy. Ayer compartimos con Aurelio, Engracia, y Dani una cena de hermandad ya que la pareja de Caldes no la volveremos a ver hasta quizás Zaragoza o Logroño. Mañana los dos harán noche en Burgo de Ebro y nosotros en Fuentes de Ebro. Me sentiré triste ya que me reído mucho estos 4 días, disfrutando de muy buena compañía. ¡Que tengais un muy buen camino, compañeros!

Hemos salido a las 8am del hostal. Hemos descansado muchísimo. Ayer nos avisaron los del hostal que teníamos que tener cuidado con la mosca negra, un insecto que está haciendo mucho daño a la gente de la zona. Su picadura es extrema y se infecta mucho, puedes ir a parar directamente a urgencias. Venga, repelente en abundancia, de pies a cabeza. Estaba perfumado con un olor muy penetrante "eau de mosquito".

Salimos de Pina de Ebro y atravesado por un puente el río Ebro, impresionante su caudal, es muy fuerte y baja muy rápido. Nos hemos apartado de la carretera y ya hemos cojido una pista de tierra hasta Fuentes de Ebro. Haciendo los 11 kilómetros, vías de tren, rectas largas, el Ave .... y llegamos a Fuentes de Ebro. Pim-Pam, en un momento entramos en el pueblo y me llama Dani, informandome de que ya está en el hostal Texas. Hoy compartiré habitación con él, muy buena elección ya que el precio es mucho más económico.

Al mediodía, nos hemos acercado al ayuntamiento y me ha recibido "LA ALCALDESAAAAAAAAAAA" ... que guay!! he estado en su despacho y me ha dado su tiempo, 15 minutos para explicar mi proyecto. Ha escuchado fantásticamente y nos hemos hecho una foto con la lona del proyecto. Eh, eh ... salimos con las banderas institucionales del pueblo y un cuadro del rey de fondo. Estoy muy contento, por fin hemos hecho la primera visita oficial a un alcalde. Muchas gracias por darme su tiempo.

Esta tarde he contado también mi proyecto a la gente del hostal Texas y he descansado porque mañana nos espera la última etapa de esta segunda fase del Camino de Santiago, volveré a ver a Montse que viaja a Zaragoza para celebrar conmigo San Juan con las cocas que traerá, ñam, ñam .... que ganas!



No hay comentarios:

Publicar un comentario