viernes, 24 de junio de 2011

Etapa 12: Fuentes de Ebro - Zaragoza (29 kms)


ENTRADA TRIUMFAL (Tram fet en 6 hores i 25 minuts)

Avui es molt important per mí poder arribar a Saragossa i poder disfrutar del final de la segona fase on haurem fet 166 kilòmetres entre Lleida i la Capital d'Aragó. Apart d'aquesta fita també és un dia emocionant ja que podré conviure durant unes hores amb la meva estimada Montse, quina dona que tinc, increïble!

Després d'un dia que vem tenir la sort de parlar amb l'alcaldesa de Fuentes de Ebro, els ànims son inmillorables, segur que tots els malalts i familiars de la PSP han pogut tenir una resposta positiva de totes aquestes jornades fins a Saragossa.

Ens hem aixecat a les 5AM i a les 6h, vinga cap a Saragossa, que falta gent!
Hem sortit de Fuentes amb en Dani i ja em agafat una pista de terra que no la deixariem fins a Burgo de Ebro, el Dani s'ha parat perquè li molestava el peu, res, una pedra, i m'ha dit que tirés jo ja que tinc una altra marxa. Hem fet camí i hem arribar a Burgo de Ebro, abans hem passat una enorme fàbrica i veiem que això es signe de que estem molt aprop de la capital d'Aragó.

Al poble de Burgo de Ebro ens em aturat en una placa i ens em menjat un entrepà que ens vem fer ahir. Mentres estàvem allà una dona ha sortit i m'ha preguntat si volia "agua fresquita" i jo li he dit que no ja que tenía la cantimplora plena.

Seguidament, hem retornat al camí i ja hem vist a la llunyania el miracle de la Pilarica, Saragossa, quina alegria inmensa poder veure la ciutat i dir que realment ja estem lluny de casa. Qui ho anava a dir fa 12 dies! increïble!
Em agafat el camí de l'Ebre GR-99, un sender de gran recorregut que va del neixement del riu al Delta de l'Ebre. L'Aspecte del riu fa molta patxoca. Em seguit sense deixar-lo en cap moment fins a l'entrada mateixa de Saragossa. Ja quasi a l'entrada de la capital ens ha vingut un senyor gran i ens ha preguntat si feiem el cami de Sant jaume tot donant-me la benvinguda a la ciutat.
Em arribar a la Placa del Pilar , demà la visitarem i també tinc la idea d'apropar-me a la televisió autonòmica d'Aragó per poder donar explicació del meu projecte i veure si pot interessar.
Aquesta tarda em quedat amb el Dani per dinar i potser amb la parella de Caldes, i especialment compartir un moment molt màgic amb la Montse.

Bon Sant Joan a tothom i felicitats als Joans i les Joanes i no us empatxeu de coca i cava!!!!

--------------------------

ENTRADA TRIUNFAL (Tramo hecho en 6 horas y 25 minutos)

Hoy es muy importante para mí poder llegar a Zaragoza y poder disfrutar del final de la segunda fase donde habremos hecho 166 kilómetros entre Lleida y la Capital de Aragón. Aparte de este hecho también es un día emocionante ya que podré convivir durante unas horas con mi querida Montse, ¡qué mujer que tengo, increíble!

Después de un día en el que tuvimos la suerte de hablar con la alcaldesa de Fuentes de Ebro, los ánimos son inmejorables, seguro que todos los enfermos y familiares de la PSP han podido tener una respuesta positiva de todas estas jornadas hasta Zaragoza.

Nos hemos levantado a las 5am y las 6h, venga a Zaragoza, que falta gente!
Hemos salido de Fuentes con Dani y ya me cogido una pista de tierra que no la dejaríamos hasta Burgo de Ebro. Dani se ha parado porque le molestaba el pie, nada, una piedra, y me ha dicho que siguiera ya que tengo otra marcha. Hemos hecho camino y hemos llegado a Burgo de Ebro. Hemos pasado una enorme fábrica y esto es signo de que estamos muy cerca de la capital de Aragón.

En el pueblo de Burgo de Ebro nos hemos parado en una placa y nos hemos comido un bocadillo que nos hicimos ayer. Mientras estábamos allí, una mujer ha salido y me ha preguntado si quería "agua fresquita" y yo le he dicho que no ya que tenía la cantimplora llena.

Seguidamente, hemos vuelto al camino y hemos visto a lo lejos el milagro de la Pilarica, Zaragoza, qué alegría inmensa poder ver la ciudad y decir que realmente ya estamos lejos de casa. Quién lo iba a decir hace 12 días! increíble!
Hemos tomado el camino del Ebro GR-99, un sendero de gran recorrido que va del nacimiento del río al Delta de l'Ebre. El curso del río hace mucha buena pinta. He continuado sin dejar en ningún momento el río hasta la entrada misma de Zaragoza. Ya casi en la entrada a la capital nos ha venido un señor mayor y nos ha preguntado si hacíamos el camino de San jaumei me ha dado la bienvenida a la ciudad.
Me acerco a la Plaza del Pilar, mañana la visitaremos y también tengo la idea de acercarme a la televisión autonómica de Aragón para poder dar explicación de mi proyecto y ver si puede interesar.
Esta tarde he quedado con Dani para comer y quizás vengan también la pareja de Caldes. Especialmente también para compartir un momento muy mágico con Montse.

Buen San Juan a todos y felicidades a los Juanes y las Juanas, y no os empacheis de coca y cava!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario