miércoles, 1 de junio de 2011

UN GERRO DE AIGUA FREDA / UN JARRO DE AGUA FRIA

UN GERRO DE AIGUA FREDA.

La sortida del repte 2011 (Homenatge a tots els malalts i familiars del PSP) prevista per el proper 5 de Juny cap a Fisterra (A Coruña) es retrasa per problemes físics.

Els plans que en un principi eran sortir aquest diumenge 5 de Juny a les 5 AM s'han anat al traster, ja que m'ha sortit un imprevist que m'afecta fisicament, una noticia inesperada que em trastoca d'alló més. Resulta que m'han diagnosticat una contractura muscular al trapeci, juntament amb una tendinitis supraespinós del hombro esquerra, que em fan minvar la movilitat del braç, ja fá 5 nits que gairabé no puc dormir ja que m'ha pinzat un nervi i em provoca un gran dany que no em va a menys, ni la medicació (Inacid, Myolestan, Paracetamol), no m'ha fet gaire cosa, el meu traumatoleg m'ha aconsellat que necessita uns dies per descansar i no fer gaires esforsos ja que es tracta de un dels llocs del braç que fà més mal. El repte 2011 queda ajornat fins que no estigui al 100%, vull tenir temps de recuperació per iniciar un somni que es realitzar aquest repte sense cap problema, amb sap moltissim aixó pero el primer es el meu braç. 

Us aniré informant ded tot plegat i espero que tot vagi molt bé.

Una salutació del vostre peregrí lesionat LLuis.



UN JARRO DE AGUA FRÍA.

La salida del reto 2011 (Homenaje a todos los enfermos y familiares del PSP) prevista para el próximo 5 de Junio ​​hacia Fisterra (A Coruña) se retrasa por problemas físicos.

Los planes que en un principio eran salir este domingo 5 de Junio ​​a las 5 AM se han ido al traste, ya que me ha salido un imprevisto que me afecta físicamente, una noticia inesperada que me trastoca de lo más. Resulta que me han diagnosticado una contractura muscular en el trapecio, junto con una tendinitis supraespinoso del hombro izquierdo, que me hace disminuir la movilidad del brazo, ya hace 5 noches que casi no puedo dormir ya que me pinza un nervio y me provoca un gran daño que no me va a menos, ni la medicación (Inacid, Myolestan, Paracetamol), no me ha hecho mucho, mi traumatólogo me ha aconsejado que necesita unos días para descansar y no hacer muchos esfuerzos ya que se trata de uno de los lugares del brazo que hace más daño.El reto 2011 queda aplazado hasta que no esté al 100%, quiero tener tiempo de recuperarme para iniciar un sueño que es realizar este reto sin ningún problema, me sabe muchísimo esto pero primero es mi brazo.

Os iré informando de todo y espero que todo vaya muy bien.

Un saludo de vuestro peregrino lesionado LLuis.





No hay comentarios:

Publicar un comentario