miércoles, 15 de junio de 2011

Etapa 5: Castellnou de Seana - Lleida (36 kms)

16/06/2011

CRONICA ETAPA 5 ( UNS MISSATGES MOLT POSITIU ) 7 h 44 minuts de marxa.

Avui dia 16 de Juny ja podem dir que la primera part d'aquest projecte es tot un exít, despres de 5 jornades i 165km acumulats on el físic i el mental han passat una prova molt important, ja som a LLeida. Ens hem aixecat realment a una hora on encara les persones descansen, eran les 4 quant la alarma del rellotge em feia eixecar, les 5 i 20, vinga no ens ho pensem cap a LLeida (36 km) de recorregut planer, jo que estic acostumat a sumar nivells positius a la muntanya, per mí aixó es gairabé una novetat. He vist per primer cop el despertar del alba, entre camps plens de plantacions de panotches, es un bón espectacle una química especial, em torna el cap a rumiar amb coses que feia temps que no em venien al cap, es un moment de relax, ens parem fem unes fotos, tornem, endavant, un pas i el bastó endavant.

Arribem al poble de Palau D'Anglesola encara l'ambient fresquet ens dona una treba, sabem que no per massa temps. La gent es queden mirant atónic, suposo que no menys com un tío amb la motxila es passeja aquelles hores per el poble, s'emblava un western on Clint Eastwood entreva desafiant a la gent per ser el jefe, ei, que jo vaig en só de pau. Sols ens quedan 22 km i tornem a fer camí. atravessem la N2 per un pont i veiem a la llunyania la silueta de Bell-lloc D'urgell, al ser tant planer l'extensió pots veure perfectament distancies llargues.

He entrat al poble de Bell-lloc D'urgell i em pensat de fer un descans de uns 20 minuts, treure botes i menjar alguna cosa, hem trobat un forn de pa i vinga una canya de xoco i una de poma, a dins i havia les dones compran i totes mirant-me de forma sorprenent, AQUÍ ESTÁ EL PEREGRINO. Em seguit cap endavant a tant sols 12 km de LLeida, a sonat el móvil i realment a sigut un moment molt bonic, el Jordi Gracia m'ha trucat i me he sentit molt content, quina gent, que gran son tots ells, la energia que rebro constantment de tots es impagable, extraordinari, gracies a ells soc molt feliç, pero encara no se'n acabat les sorpreses, aprop de Lleida torna a sonar el móvil i es en Xavi Ponsa de radio Cerdanyola, on m'han fet una petita entrevista de com está anant de moment tot, a més m'ha dit que cada setmana aniran trucant per explicar tot el relacionat amb el meu Projecte, uf, uf, uf quin regal que m'han fet estic molt emocionat i honrat, cada dia més coses positives, aixó de tots ells, si que es energia positiva, es el que em fá tirar endavant.

Ja estem a Lleida, hem anat al alberg de joventud Sant Anastasi que fan descompte per els que fem el camí, ja hem superat la primera fase, ara necessito agafar noves forces i estar com nou el dissabte, aquest divendres dia de descans, on intentarem apropar-nos a la Paería (Ajuntament) per poder explicar el meu Projecte Solidári, aquesta tarda he estat parlant amb la directora del alberg i anat molt bé.

---------------------------------


CRONICA ETAPA 5 ( UNOS MENSAJES MUY POSITIVOS ) 7 h ​​44 minutos de marcha.

Hoy día 16 de Junio ​​ya podemos decir que la primera parte de este proyecto es todo un éxito, después de 5 jornadas y 165km acumulados en lo físico y lo mental han pasado una prueba muy importante, ya estamos en Lleida. Nos hemos levantado realmente a una hora donde todavía las personas descansan, eran las 4 cuando la alarma del reloj me sonava, las 5 y 20, venga no nos lo pensamos más hacia Lleida falta gent (36 km) de recorrido llano, yo que estoy acostumbrado a sumar niveles positivos en la montaña, para mí esto es casi una novedad. He visto por primera vez el despertar del alba, entre campos llenos de plantaciones de panoches, es un buen espectáculo una química especial, me vuelven a la cabeza en pensar con cosas que hacía tiempo que no me venían a la cabeza, es un momento de relax, nos paramos hacemos unas fotos, volvemos, adelante, un paso y el bastón adelante.


Llegamos al pueblo de Palau D'Anglesola aún el ambiente fresquito nos da una treba, sabemos que no por demasiado tiempo. La gente se quedan mirando atónico, supongo que no menos como un tío con la mochila se pasea esas horas por el pueblo, parecia un western donde Clint Eastwood vislumbraba desafiando a la gente por ser el jefe, eh, que yo voy en son de paz. Sólo nos quedan 22 km y volvemos a hacer camino. atravesamos la N2 por un puente y vemos a lo lejos la silueta de Bell-lloc D'urgell, al ser tan llano la extensión puedes ver perfectamente distancias largas.

He entrado en el pueblo de Bell-lloc D'urgell y he pensado hacer un descanso de unos 20 minutos, sacar las botas y comer algo, hemos encontrado un tienda de venta de pan y venga una caña de choco y una de manzana, dentro estaban unas mujeres comprando y todas mirándome de forma sorprendente, AQUÍ ESTÁ EL PEREGRINO. He seguido hacia adelante a tan solo 12 km de Lleida, ha sonado el móvil y realmente a sido un momento muy bonito, Jordi Gracia me ha llamado y me he sentido muy contento, qué gente, que grandes todos ellos, la energía que recibo constantemente de todos se impagable, extraordinario, gracias a ellos soy muy feliz, pero todavía no se acabaron las sorpresas, cerca de Lleida vuelve a sonar el móvil y es Xavi Ponsa de Radio Cerdanyola, donde me han hecho una pequeña entrevista de cómo está yendo por el momento todo, además me ha dicho que cada semana irán llamando para explicar todo lo relacionado con mi proyecto, uf, uf, uf qué regalo que me han hecho estoy muy emocionado y honrado, cada día más cosas positivas.

Ya estamos en Lleida, hemos ido al albergue de juventud Sant Anastasi que hacen descuento para los que hacemos el camino, ya hemos superado la primera fase, ahora necesito coger nuevas fuerzas y estar como nuevo el sábado, este viernes día de descanso, donde intentaremos acercarnos a la Paeria (Ayuntamiento) para poder explicar mi proyecto solidario, esta tarde he estado hablando con la directora del albergue y ha ido muy bien.

No hay comentarios:

Publicar un comentario