lunes, 6 de junio de 2011

Milloría important / Mejoría importante

Hola a tots i a totes, després de gairabé dues setmanes amb problemes fisícs que em feia minvar el moviment del braç, estic evolucionant molt bé de la contractura muscular del Trapeci i la Tendinitis, encara aquesta setmana tinc 5 sessions de reabilitació, on espero i desitjo que a finals de setmana pugui decidir si el Dissabte o Diumenge ja pugui sortir cap a Fisterra. De moment tot va sobre rodes, preparant els últims detalls del meu viatge cap l'esperança per a tots els malalts de la PSP. Us deixo una foto de la meva motxila perqué tingueu una idéa del que portaré durant el meu viatge.

una salutació.

Lluis Carbonell.



Hola a todos y a todas, después de casi dos semanas con problemas físicos con el  movimiento del brazo, estoy evolucionando muy bien de la contractura muscular del Trapecio y la Tendinitis, aunque esta semana aún tengo 5 sesiones de Rehabilitación, donde espero y deseo que a finales de semana pueda decidir si el Sábado o Domingo ya pueda salir hacia Fisterra. De momento todo va sobre ruedas, preparando los últimos detalles de mi viaje hacia la esperanza para todos los enfermos de la PSP. Os dejo una foto de mi mochila para que tengáis una idea de lo que llevaré durante mi viaje.

un saludo.



Lluis Carbonell

No hay comentarios:

Publicar un comentario