miércoles, 15 de junio de 2011

Etapa 4: Cervera - Castellnou de Seana (28 kms)

15/06/2011



CRONICA ETAPA 4 ( UNA PAU ASSEGURADA )

Avui dia 14 de Juny ja he arribat a Castellnou de Seana, ja estic a la plana de LLeida, sols ens queden 36 km per aconseguir el primer tram del camí de Sant Jaume, estem al 100% de facultats físiques com mentals, el rodatge es máxim. He sortit a les 7 menys quart, ja que les monges de l'escola Sagrada família els hi agrada aixecar-se una mica tard, ahir tarda vem tenir una xarla amb la hermana superiora (Ojo al dato), per explicar-l'hi el tema del meu Projecte Solidári, no es va volguer fer cap foto amb la lona, pero alhora l'hi va interessar molt el tema de la malaltía que jo l'hi vaig explicar.

He sortit de Cervera agafant una pista de terra fins a Tarrega, es increible l'extensió de camps de blat i conills que m'han creuat durant molta estona fins a Tarrega. El terreny molt sec, segur que aixó encara no es rés comparat amb la zona dels Monegros, les 9 del matí i ja es hora de posar crema solar i gorro, la calor fá acte de presencia, segur que el mitjdia es bastant agobiador, el millor es fer el sacrifici de aixecar-se ben aviat, val la pena.

Me retrobat amb el Josep un company de les curses i travesses de llarga distancia que em quedat per xerrar, pendra un cafe i comentar la jugada, Josep es una máquina a la muntanya i també un gran tipus. Ens em despedit i em coincidit en marxa amb la Lucía, la noia de la Republica Txeca que també fá el camí tota sola, aixó si que tè valor, ella al seu ritme i jo al meu.

Ha arribat el moment de la tranquilitat i la pau, ens hem apartat de la civilització tot endintzar-nos a la zona dels camps de arbres fruiters de la plana de LLeida, increible la solitud, m'ha vingut al cap pensaments que feia temps que no els trobava tot ambientat amb el soroll dels ocells, el soroll de la calor "Si, si, si també la calor tè una música extranya", el camí planer compartint entre arbres (Pomers, Presecs, Peres, etc), semble mentira que tot aixó et transporti en una pau absoluta, recomenable al 100%. Déspres finalment hem arribat a Castellnou de Seana, hem anat directament al bar Modern on m'han atés molt amablement la Montse a trucat al aguacil del poble i m'ha portat al alberg de peregrins que són els antics vestidors del equip de futbol. Una coincidencia encara més per acabar de passar el dia, m'han comentat déspres de explicar el meu Projecte, que al poble hi ha una senyora gran que semble ser que té la PSP i jo els hi vaig demanar que si podria quedar amb algún familiar per parlar, automaticament amb van dir que anes a la tarda a parlar amb la estanquera del poble, que es la filla d'aquesta senyora, vaig anar sorpres, pero finalment no era tant el que m'ha havien dit, mala sort que hi farem.

Bé, ens despedim fins demá que finalment arribarem a LLeida.

------------------------------------


CRONICA ETAPA 4 ( UNA PAZ ASEGURADA )

Hoy día 14 de Junio ​​ya he llegado a Castellnou de Seana, ya estoy en la plana de Lleida, sólo nos quedan 36 km para conseguir el primer tramo del Camino de Santiago, estamos al 100% de las facultades físicas como mentales, el rodaje es máximo. He salido a las 7 menos cuarto, ya que las monjas de la escuela Sagrada familia les gusta levantarse un poco tarde, ayer tarde tuvimos una charla con la hermana superiora
(Ojo al dato), para explicár el tema de mi proyecto solidário, no se quiso hacer ninguna foto con la lona del proyecto, pero al mismo tiempo le interesó mucho el tema de la enfermedad que yo se lo expliqué.

He salido de Cervera cogiendo una pista de tierra hasta Tarrega, es increible la extensión de campos de trigo y conejos que me han cruzado durante rato hasta Tarrega. El terreno muy seco, seguro que esto todavía no se nada comparado con la zona de los Monegros, las 9 de la mañana y ya es hora de ponerse crema solar y gorro, el calor hace acto de presencia, seguro que al midiodia es bastante agobiante, lo mejor es hacer un pequeño sacrificio de levantarse pronto, vale la pena.

Me reencontrado con Josep un compañero de las curses y travesías de larga distancia que he quedado para charlar, tomar un café y comentar la jugada, Josep es un máquina en la montaña y también un gran tipo. Nos hemos despedido y he coincidido en marcha con Lucía, la chica de la Republica Checa que también hace el camino sola, eso si que es tener valor, ella a su ritmo y yo al mío.


Ha llegado el momento de la tranquilidad y la paz, nos hemos apartado de la civilización para entrar en la zona de los campos de árboles frutales de la plana de Lleida, increíble la soledad, me ha venido a la cabeza pensamientos que hacía tiempo que no los encontraba todo ambientado con el ruido de los pájaros, el ruido del calor "si, si, si también el calor tiene una música extraña", el camino llano compartiendo entre árboles (manzanos, perales, etc), parece mentira que todo esto te transporte a una paz absoluta, recomendable al 100%. Después finalmente hemos llegado a Castellnou de Seana, hemos ido directamente al bar Modern donde me han atendido muy amablemente Montse han llamado al aguacil del pueblo y me ha llevado al albergue de peregrinos que son los antiguos vestuarios del equipo de fútbol. Una coincidencia más para acabar de pasar el día, me han comentado después de explicar mi proyecto, que en el pueblo hay una señora mayor que parece ser que tiene la PSP y yo les pedí que si podría quedar con algún familiar para hablar, automáticamente me dijeron que pasara por la tarde a hablar con la estanquera del pueblo, que es la hija de esta señora, fui sorprendido, pero finalmente no era tanto lo que me habían dicho, mala suerte ,que haremos.

Bueno, nos despedimos hasta mañana que finalmente llegaremos a Lleida.



No hay comentarios:

Publicar un comentario